tisdag 29 juni 2010

Jag skrek inte som en liten fjortis eller fällde stora svarta emo tårar MEN filmen var helt utomordentligt bra! 10/10 fullpott, marry me movie? ;) Nämn den slår nääästan boken faktiskt, eller väntas nu det gör den eftersom den "extremt gnälliga tjatiga bella som i boken annars hela tiden vill träff jabob" ha di minska på och de sköönt de, hon e liksom lite mer rationell nu pch det känns mer äkta. De lämnar bara en liten fråga? Team jacob eller team Edward? Men fastän jacob blivit grymt het så håller jag nog fortfarande på skönheten edward. Fast Roslie var nog riktigt pang brud!

Nåväl, filmen var fantastisk och jag skall se den 1981382482gånger till ännu. Men mer säger jag inte just nu för nu skall jag lämna civilisationen för att utföra slavarbete på villan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar