torsdag 1 april 2010

Våren är officiellt här!

Fick ju en trevlig förfrågan om jag ville städa på kvällarna som jag gjorde förut nu i en vecka framöver och eftersom pengar är ett stort behov tackade jag ja. Vilket bara fick mig att inse hur hemskt det var att tvätta pottor och skura bort snor från golven. Jag föredrar nog mitt nuvarande jobb.. Fast jag inte kommer ha det så länge till eftersom det bara är ett vikariat, tyvärr. Sen är jag återigen ynklig arbetslös. Men iaf, hade ju mitt vanliga jobb på dagen och efter att jag slutat fullföljde jag en ide jag haft, jag for och simmade. Det var väldigt skönt, trots att jag känner mig som spagetti just nu. Så låg jag även o vältra mig i simahallens solariet och fan vad bra det var. Man blev verkligen brun i jämförelse med Lady Lines solariet där man knappt märkte någon skillnad alls fast man låg där dubbelt så lång tid. Så nu är simhallen the new place to be. Jag skall bli en simhalls nörd .. Och fortsättningsvis solarie nörd också. O ja, jag är medveten om att när jag är 50 kommer jag vara skrynklig som ett äpple av allt solande men helt ärligt så tror jag inte att jag kommer vara lika fåfäng då och sätta så stor vikt på hur jag ser ut. Det är viktigt nu så länge man är ung, sen blir man gammal och harmonisk och dör hoppeligen lycklig med en lika gammal och skruttig gubbe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar