tisdag 20 april 2010

Idag hände något jag aldrig trodde skulle hända. Jag fick ett nya vikariat som varar fram till juni!! (skulle ju egentligen bli arbetslös om en och en halv vecka) Inget konstigt med det, skillnaden är att istället för timmar städning blir det 7,5h med barn!!!! BARN!!! Hör ni själv hur det låter? Jag och barn. För er som inte känner mig så bra kanske det inte låter särskilt fascinerande men mina vänner vet att barn har varit en stor fobi för mig enda sedan jag själv slutade vara barn ungefär. Men efter att ha iakttagit de små snoriga varelserna har jag insett att de kan vara ganska intressanta, till och med söta. Så nu gör jag ett försök på detta, jag och barn från och med 3 maj. "What does not kill you makes you stronger" :) Klarar jag det här klarar jag vad som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar