torsdag 22 oktober 2009

Var har jag varit?

Jaaa.. var har jag hållit hus då jag inte har bloggat på två hela dagar? Vill ni verkligen veta? Jag har varit sjuk och jag är fortfarande sjuk. Jätte sjuk, med feber, halsont, massor av snor och allt annat som hör till. Så jag har luggit på soffan hos mina föräldrar i karperö och känt mig som en fisk på torra land. Uttorkad och döende. Enda vettiga jag åstadkommit är att jag läst ut den första Twilight boken (Om jag kunde drömma) på en natt. Så nu har jag inte ens den kvar att glädjas åt. (Och för en gångs skull är jag inte riktigt är säker på om boken eller filmen var bättre! Båda var suveräna!) Så hur sjuk jag än är imorgon så tänker jag bege mig till biblioteket för att låna resten av Twilight böckerna! Sen ska jag gräva mig ner under täcket tillsammans med dom och aldrig mera ha något socialt liv.

...

Eller jaa.. hade nog tänkt (hoppeligen) om mitt mående tillåter att umgås med människor och om möjligt inta alkohol denna helg. Men vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar