torsdag 29 oktober 2009

Tam tam tatatam! The Twilight book is finished! Blev färdig 6 i morse efter att ha läst sedan klockan 1, med några små avbrott när jag kände mig hungrig ;) Var den bra undrar kanske någon som inte läst den? JAAAA, det var den! För mig slår den nästan Harry Potter och Sagan om ringen vilket är väääldigt bra då jag är ett troget fän av dem! Boken slutar väldigt fint med en vacker tår drypande återförening och alla kan andas ut! Man känner verkligen med personerna i boken, Bellas hjärtskärande smärta och sedan hennes enorma glädje över att vara med Edward igen, och på samma gång rädslan att han igen skall försvinna. Edwards oändliga kärlek till Bella och insikten över att han aldrig mer skall lämna henne, att han inte kan eller utstår. Att hon inte alls är tryggare utan honom och att igen av dem är hel utan varandra. Att de så de skall var, de två tillsammans för alltid.

Ni kan ju gissa vem som kommer hoppa av glädje här om några veckor då New Moon släpps på bio! ;) Och senare (kanske redan iår hoppas jag) den fjärde Twilight boken, skriven ur Edwards perspektiv!

Ingen orkar väl läsa min blogg längre nu när den mestadels handlar om Twilight.. Äsh! Men jag kan inte hjälpa de! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar