lördag 17 oktober 2009

Om Idol

Igår satt jag precis som resten av Sverige och halva Finland bänkad framför tv:n där Idol visades! Spännande mycket spännande, men aldrig trodde jag att söta Camilla skulle åka ut nu.



Kanske hon inte var någon given vinnare men nog fanns sådana som sjöng betydligt sämre! Tex. Nicklas som konstigt nog inte åkte ut, jag menar skall den där spinkiga lilla 17 åringen representera Sverige om han nu mot all förmodan skulle vinna? Han borde växa upp några år och lägga på sig si sådär 10 kg och öva på sin sång lite, då kanske! Camilla hade charm och var ett riktigt glädjepiller! Så är de bara. Eller hej hej, den där va han nu heter.. Rabih??! De låter som han krystar efter varje mening när han sjunger "How could this be-eeeehhh you're not here with me-eeeehhh" Skall Sverige verkligen låta den där stönande runda killen vinna? I så fall försår jag inte vart världen är på väg!

Om ni vill veta min åsikt så hejjar jag stenhårt på Erika och Erik! Två verkliga begåvningar! Och Tove såklart! 16 år och sådär grym röst! Synd bara att hon inte riktigt nådde ända fram igår men de väl ganska förståeligt. Sådär ung och all denna press och berömmelse mitt i allt!Så människor ta ert sunda förnuft till fånga och rösta ut den spinkiga pojken som kan fortsätta lira i garaget! Och den charmerande killen stönaren som endast charmar med sina kvinnliga stön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar