torsdag 21 maj 2009

vardagligt :)

Inatt skrev jag ju att jag ska bli en trevligare bloggare, så nu tänkte släng upp en bild på mina senaste inköp. (Är de såhär modebloggare gör?) ha aldrig egentligen sitt nån point me att flagga me sina senaste inköp men måst ju test de nångång ;)
Nu är jag alltså lycklig ägare av dessa + ett par as snygga urblekta jeansleggings som jag lyckades glömma hos linn (därav ej me på bild) däremot är min plånbok väldigt öde och finanskrisen känns av ordentligt!
















Men en bra grej gjorde jag (och linn) igår, vi strunta i o far på krog fast halva vasa var på väg.
Så kvällen spenderades med grekisk sallad och te, och underhållningen var de berusade personer som satt och grundade hos linn före krogen. Att skippa krogen kändes som ett bra val enda tills... jag ringde Bobbin imorse och fick höra att inträde till Fontana hade endast kosta 3e och att iställe för att öl/lonkero/cider sku kosta 2 euro fram till klockan 12 förlängdes listan av diverse andra drinkar som kelkka, vitryss, pätkisshottar m.m och bäst/sämst av allt var priset 2e desamma hela natten! Nog kändes de ju lite förjävlit att man gott miste om en sådan billig kväll! Dock fick man en ännu bättre orsak att supa huvudet ordentligt fullt fredag/lördag!
Vi syns på krogen gott folk! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar