tisdag 19 maj 2009

I can`t fight this feeling anymore ..

We know what I came here for , so I won`t ask for more
I wanna be with you if only for a night
To be the one whose in your arms, who holds you tight.


Du är lätt den konstigaste, svåraste & intressantaste människa jag träffat, han me dedär lilla extra som man int riktit kan peka ut men som gör en helt galen.
Förr förstod jag int alls mig på dig,
fast jag själv påstår mig vara bra människokännare.
Och just de gjorde mig så jävla frustrerad, att man aldrig visste var man hade dig, hur man sku bete sig eller tolka de du gjorde. Men långsamt mycket långsamt har de börjat klarna för mig.. jag har börjat lära mig lägga dehär pusslet. jävlit komplicerat med massa små udda bitar o tomma hål, men de går. För ibland kommer
dedär små ögonblicken då ditt ansikte mjuknar och du låter dina händer vandra, då dina ögon stannar på mig och ditt leende inte försvinner..
just dedär stunderna gör mig helt hög av lycka.
Alla nedslag, all galenskap, känns värd de.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar