måndag 2 juli 2012

kalasigt

Yes indeed. Imorgon vankas det födelsedags kalas eftersom min käraste fyller 23 år! :) Så mycket av dagen har gått ut på att handla, baka och städa. Det skall ju vara en första gång för allting, och idag blev det en första gång för cupcakes och blåbärs cheesecake. (Håller tummarna för cheescaken som står i frysen över natten, cupcaksen blev riktigt goda men grymt söta... fast de är väl meningen?!?) Skall definitivt lägga ut bildbevis över min insats, väldigt stolt! ;) Fast det bör kanske nämnas att Christian hjälpte till på ett hörn. Duktig :) Och nu efter många timmars städande är det typ sterilt här hemma och alla dammråttor som bodde i små flockar under sängen och sofforna har blivit utjagade. Om 15 minuter slår klockan 00:00 och då skall jag gå och pussa ihjäl världens finaste kille. Är så himmelens glad att jag är så attans lyckligt lottad. Tex. har helgen varit helt bäst. Jag och Christian har kört vattenskoter, varit på Chrisitans föräldrars mysiga villa och vaknat upp till ösregn och storm, ätit god kinamat och sett en grymt bra film (Lockout).. Life is sweet säger jag bara. 


P.s. Lovar bild uppdatering från morgondagens kalas.


D.s. Var på ett grymt roligt träningspass med mamma idag, så nöjd. Både över mig själv och mamsen. Inte alla som har en riktigt hurtig morsa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar