torsdag 28 juni 2012

fredag

Det är värsta grymma sommarvärdet idag för en gångs skull, så jag tänkte dra ut på en springtur. Smedsby är ett idylliskt ställe att springa på, speciellt om man måste förbereda sig mentalt inför frissa besöket senare idag. Skall nämligen färga håret mörkare. Toning och slingor tänkte jag, och så nya extensions. Men fan så nervös jag är. "Kommer det bli fint??" "tänk om allt hår faller av??" "tänk om jag ångrar mig???" ... Alltså alla dessa vanliga frissa nojjor vi brudar är så bra på att ha. Så nu tänkte jag bara besluta mig för att det blir skitsnyggt och inte oroa mig mera och pysa ut i det fina vädret! O btw flyter träningen på jätte bra. I måndags var det benen och magen som led, i tiosdags var det armarna och magen och i onsdags rumpan och magen igen på ett riktigt härligt corepass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar