torsdag 7 juni 2012

work hard, play hard

Säger bara OMG. Jag som trodde jag redan upplevt det närmste man kan komma "nära döden träning"... Men efter dagens pass så känns det som en helt ny dimension av utmattning öppnat sig för mig. Sprang först 3.5 km nere vid fängelsestranden som uppvärmning och sedan direkt iväg till Ladyline för ben och rumpträning. Omg omg omg är ända jag har att säga såhär i efterskott. Och jaaa, snabbt är effektivt om man bara har 45 min parkering tid, och pulsen går i taket om man pausar lite och jobbar hårt. Nu bränns det i benen som jag vet inte vad och jag har världens hejdundrandes huvudvärk som pris för det här, men dety känns ändå så jävla bra. Ens lilla ego bara pöööser av stolthet, samtidigt som jag inte kan sluta undra hur jävla onådig träningsvärken kommer vara imorgon..... Och sådär btw rullar träningen på riktigt fint, det har blivit mycket Core och Bodypump nu igen det här senaste veckorna. Finns bara inte riktigt tid och lust att sitta framför datorn och blogga om det när vädret är så fint! :)

"you wont get that sexy ass by sitting on it"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar