måndag 18 juni 2012

Random

Glest med inlägg men som sagt, jag bara njuter. Just nu och två dagar framöver njuter jag på jobbet. Det är kundfritt och fridfullt. Solen gassar på och helst av allt skulle jag vilja ligga vid en solig strand. Tyvärr är fallet inte så. Men jag tänker på midsommaren som närmar sig och njuter lite inombords istället.. För att det kommer bli helt awesome och midsommrar skall vara trevliga och minnesvärda. :) och helt off topic kan jag tipsa om denna lilla grej som är ett solpuder från gina tricot. Kör alltid budget alternativ när de gäller just solpuder eftersom jag fäller sönder dom efter ca. en vecka. Men detta har hållit i kanske hela tre och ger en grymt fin lyster. Färgen heter 01 Gold digger.



1 kommentar:

  1. "kundfritt och fridfullt" låter verkligen precis som man vill ha det!
    ;-)

    SvaraRadera