onsdag 8 juni 2011

survivor

Förvånantsvärt med tanke på att vi helt hänsynslöst tvingats stå ute i solen och stekas en stor del av dagen. För att hetta upp tillvaron ytterligare tändes två stora brasor brevid oss, som vi med vääääääldigt stor entusiasm skulle lära oss släcka. Brandövning kallades det tydligen. Dom kunde inte ha valt en mer passande dag för det! :):) För mig var det en jävligt påfrestande mental prövning eftersom jag hatar när det är för varmt, "klarar jag av att stå här en minut till??!" tänkte jag gång på gång medan svetten långsamt rann ner längst ryggen. Hemskt. Men jag överlevde, så gjorde alla andra också. Kan man sätta detta på sin merit lista?? Det krävs mental styrka av hög grad för såna här grejs!

Btw så fick vi våra arbetströjjor, skitula röda tält aka pikeer som vi skall bära vareviga dag med svarta långbyxor. Hörde ni det? LÅÅÅNGBYXOR i typ 35+!! Kill me slowly.

Nämen det kommer bli en fantastisk sommar har jag på känn! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar