onsdag 15 juni 2011

Om mina vänner..

Det slog mig idag att det är väldigt märkliga människor jag umgås med om dagarna.. Den ena mer speciell än den andra :)

En av dem brukade förut samla på leggings och stringtrosor, och hade seriöst kanske största samlingen jag någonsin sett.
En annan lever enbart på öl, och lite bacon.
En tredje vet allt om löshår, speciellt clips.
En fjärde går igång på städning och kan sysselsätta sig med det dagarna i ända.
En femte har en brinnande passion för att hugga ner och tända på saker, speciellt ute i naturen.
En sjätte kan vara ut hur många nätter som helst irad och sedan ändå fara iväg på jobb klockan 7:00
En sjunde har jag aldrig sett dricka något annat än en blandning av battery, sprite och lejona under de nästan 3 år vi känt varandra.
En åttonde är kanske den största tidsoptimisten som finns, bestämmer man en tid kan man automatiskt alltid plussa på 1-2 timmar.
En nionde kan på fullaste allvar sjunga wild world bättre än Cat stevens.
En tionde kunde få ungefär vilken brud som helst bara genom att säga "öööh!!". Enda tills han skaffade flickvän, som han helt säkert fick på fall genom att säga just "öööh!!"

Och resten har förmodligen också något smaskigt som kännetecknar dom, men vad har dom ännu lyckats dölja för omvärlden. En helt enastående församling med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar