tisdag 21 juni 2011

effektiv dag idag..

NOOOT. Sov bort den största delen av dagen, sedan satt jag mest och dreglade medan jag stirra stint på datorskärmen tills jag bestämde mig att nu får det vara nog och drog till gymmet. Blev en skön bodyattack med malin och lina! Sedan var jag världens tröttaste och trodde seriöst jag skulle somna när jag stod och fönade håret hos linn. En kaffe vid abc blev nödvändig, vilket var trevligt. B.la. planerades midsommaren tillsammans med resten av my partners in crime. Börjar få lite fjärilar i magen av nervositet nu, antingen blir det här skit bra eller så får jag ett hysteriskt sammanbrott för att vi är så många och är så vilda (har en fin bild i mitt huvud hur ett gäng fyllon stampar ner villan likt en flock rabies smittade elefanter, och mitt i allt detta uppstår eld och lågor.. får en till fin bild i huvudet av en grottmänniska som tänder eld med stenar.. undrar vem han riktigt påminner mig om..?) Nämen nej, lugn nu. Det här skall gå fiiint! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar