onsdag 21 juli 2010

Typ döende..

Av sluthet? Kan mans säga så? Det låter fint i alla fall. Var på spinning igen och vi höll ett relativt mänskligt tempo men ändå blev jag helt snurrig och svag. Kan ju kanske bero på att tjejer ska ta de lite lugnare ca. en gång i månaden pga tjejiga skäl så nu tänkte jag mysa ner mig här och se på VAMPIRE DIARIES som bobbin vänligen skänkte åt mig på en minnes sticka. Ganska trevlig serie faktiskt, som en liten blandning av Twilight och True blood. Var först helt skeptiskt till den men sen tänkte jag whatever, har ju ändå sett allt vampyr relaterat som går att se så vi kör all in bara och blandar in den här hit också.. Så nu är jag helt förvirrad eftersom jag rört ihop allt men som sagt whatever!

Om jag inte avlider under kvällen skall jag slänga upp lite bilder från ruisrock hit och på facebook. Om jag inte avlider vill säga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar