måndag 5 juli 2010

Sådär annars föll jag i vattnet igår igen när jag var på villan.. Men inte sådär fint så de sa "ploooofff" utan på en massa stenar så mitt ena ben är ett enda gigantiskt blåmärke. Sedan slog jag huvudet dass taket när jag skulle gå och kissa. Och sist men inte minst skar jag sedan upp tummen när jag skulle låsa upp min cykel. Sedan droppade blodet efter mig så länge jag cyklade... :) Ibland undrar jag nog om jag någon gån g krossat en spegel omedvetet och därför har sådan otur..?

Men trots dessa små olyckor kunde inget förstöra mitt humör för att vattnet var ljummet som i södern så det var helt underbart att simma, och vädret var fenomenalt och bäst av allt; jag körde vatten skoter första gången iår!! Hade glömt hur jävla skönt det är! Farten, vinden, vattnet.. Måsarna som nästan krockar med en när man susar förbi och alla suktande blickar från fordonskåta män. Man känner sig nästan som en fågel, en jävligt cool sådan. Total extas. ÅÅååh.

Har ju tyvärr ingen bild av det otroligt vackra vädret men det kan väl ingen ha missa??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar