onsdag 21 juli 2010

Okej, jag är för lat för att ladda upp några bilder idag, men kanske imorgon.. Möjligtvis. Sitter för tillfället med en hårinpackning i håret.. Man skall ju ha i dom sisådär 20 min, jag har suttit med min i långt över en timme i hopp om att mitt hår skall bli jätte friskt så att det skulle överleva om jag blonderade det lite imorgon... Får ju ser hur det går men en blondering skulle ju nog behövas eftersom de första jag har tänkt när jag sett min spegelbild dom närmaste veckorna är "guuult!!" och inga sivlershampoo i världen är så mirakulöst att de kan lösa hela det problemet.. Så blondering it is. Imorgon. Nu sova, för det här blev alldeles för långdrget inlägg om.. hår. Fast man kanske skulle skölja ur hårinpackingen först.. Eller kan man sova med den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar