söndag 23 september 2012

:)

Tiden bara rusar iväg och jag hinner aldrig skriva något hit fast jag tänker på det ofta. Vet inte vad det allt kallare och mörkare dagarna försvinner riktigt.. Delvis försöker jag flitigt räkna helt oförståeliga för mig matematiktal eftersom domen snart faller (läs: skrivningar om 4 dagar) och delvis är jag begravd i psykologi böcker som jag försöker läsa utan att somna vilket plötsligt har blivit lätt när man har en skol bok i handen... mystiskt. Sedan har jag och brudarna hårt och konsekvent pumpat och slaktat rumpa och ben på gymmet, vilket har gett väldigt goda resultat. (Och som jag nämnt tidigare.. om träningen bra så går även allt annat bra! :) såklart har ju den övriga kroppen tränats och trimmats den med, speciellt pull-upsen har förbättrats enormt! Lycka! :) Sedan har jag givetvis ett socialt liv också, och umgås med min söta kar. By the way dog jag nästan av skratt när jag hittade denna för någon vecka sedan. Likar på Christian något enormt när han gör sitt pretty face! :) Skulle nästan måsta knäppa en bild så ni skulle få se den slående likheten! Skall nog definitivt göra det när jag får chansen! (;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar