onsdag 19 september 2012

Never touch anything with half of your heart. Be present, endlessly loving and compassionate.





Tycker man om någon skall man visa det varje dag, det finns inget för mycket, ingen dålig tidpunkt för det, ingen bra ursäkt.  Man skall älska gränslöst. Jag älskar dig Christian. Du är den där människan jag alltid önskade att jag skulle träffa. Att jag har dig, är jag glad för varenda dag. Vissa student slår det bara en hur bra man har det, att man skall ta vara på det och vara oändligt glad. Som idag, när jag skrev studenten i hälsokunskap. Höjning. Men ändå väldigt nervöst. Det är så lite kvar nu, jag är nästan där. Därför är jag oändligt glad att om lite mer än en timme kommer jag få borra in ansiktet i din famn. Dra fingrarna genom ditt hår och pussa dig på halsen. Min finaste. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar