måndag 17 oktober 2011

ost och vin kväll och Halloween på inkommande...



Eftersom det bästa som finns är ost, kex och vinkvällar hade vi en till sådan i Lördags (3dje på en månad typ!) Sedan blev det allas älskade Ollis. Jätte gott och trevligt, men resulterade dessvärre i att man på Söndag åter igen såg ut som 7 svåra år och mådde därefter.. Men helt klart värt det. Idag hade jag igen cravings efter ost så jag cyklade runt i Smedsby (för att tänka på annat) hjälpte inte så mycket så fick svänga cykeln mot S-market och köpa en cola light istället, hjälper alltid! :) Nöjd och belåten surfade jag sedan runt på 108920 olika sidor i jakt på en bra maskerad utstyrsel eftersom det vankas Halloween fest hemma hos mig iår igen! :) Men detta år tänkte jag verkligen satsa så utstyrseln måst va något enastående.. Har dock inte hittat någon sådan ännu :l men sökandet fortsätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar