tisdag 11 oktober 2011

Om fjortisar..



Trots dödlig trötthet tvingade jag iväg mig själv till gymmet. Det blev pump, ökade vikter på de flesta muskelgrupperna och tog i för kung och fosterland! Efteråt kändes det fantastiskt, som det alltid gör efter ett lyckat träningspass. Sedan blev det skola, tent, och lite mera skola ända till klockan slog 21.05 och jag helt utmattad fick lämna klassrummet. Som pricken över i spenderades sista lektionen med massa fjortisar som talade non-stop och hela tiden avbröt läraren med dumma frågor och påståenden.. "Assååh en på min klass har faktiskt klaustrofobi.. assåh det där när man är rädd för att åka flygplan.." blablaaa.. "eeehh assåh om man har hede paniiikångest, får man en panikattack då om man är rädd för spindlar...?!" Typ sådär lät de i 1,5h.. Kan ju lugnt säga att jag hann tänka "omfg, håll nu käften nån gång" typ 10443 gånger ungefär! Dagens lektion handlade ju då alltså om mentala störningar och fobier. Jag har iaf officiellt fobi för fjortisar nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar