måndag 25 juli 2011

still alive, tillochmed efter jeppisdagan.



Som var riktigt lyckade fastän vi levde trångt och ohälsosamt (ungefär som kackerlackor på en roskis). Mycket alkohol, chips och micropizza och och en rödaktig vattenpöl aka sjö/hav(??!) istället för en dusch. Kan lugnt säga att jag aldrig känt mig så ofräsch i hela mitt liv som jag kände mig efter den här helgen. Men helt klart värt det, fick ju beskåda en del grejer som man inte ser varje dag. bl.a. krogen Netti (fast det har ju iofs beskådats tidigare) och krogen Friends (det var nått nytt!) och ordet krog kanske inte är riktigt korrekt heller, snarare pub. Och galna tjejer som tycker om att dra fram brösten och en avsevärd mängd trevliga fyllon och än en gång ett söndrigt fönster.. typ sådant. Så efter en såhe tung helg kommer vecka av fullständig rehab. Ha städa lägenheten och varit och handlat endast hälsosam mat och för att toppa det skall jag just bege mig till gymmet. Jaa gymmet, mitt älskade gym och jag skall börja träffas mycket oftare nu, de ett som är säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar