måndag 6 september 2010

I did it!

1,5 år senare skärpte jag äntligen till mig och fick körkort, på första försöker till och med! Jag är så jävla glad, nöjd och exalterad! Äntligen, herre gud vad jag har längtat till den här dagen, då jag ska få skriva "heeeeeeell yeah i did it, JAG HAR KÖRKORT!!!!!" :))) Så det har jag firat idag genom att köra till Replot (dit jag alltid har velat köra själv av någon anledning?) i min ensamhet och sitta där på en brygga också helt i min ensamhet, sedan har jag kört omkring helt planlöst till diverse andra platser och sedan har jag till och med hämtat min mor från jobbet och kört hem henne. Oj kan inte ännu riktigt smälta det.. Jag har kört en bil själv, jag får köra bil själv, jag har körkort, fan vad det låter bra när man säger det! Mjo. På Torsdag skall de firas med roadtrip till Jeppis för att hälsa på Linn som emigrerat dit =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar