fredag 26 oktober 2012

go hard, no excuses


I Tisdags var jag hos frisören, och tog ut ganska mycket extensions och kapade det väldigt många cm.... Känns märkligt, men måste försöka se det som något bra för håret och en trevlig variation. Påtal om variation tänkte jag även färga, är så trött på blont. Vill ha ljusbrunt.

Utöver det har jag fått de preliminära svaren i studentskrivningarna och matten var godkänd!!!!!!!!!!!!! Jipppiiii!! Glädjen var total. Bara den här lilla pluttenuttiga och äckligt svåra biologikursen från 3 år tillbaka kvar nu så är jag FÄÄÄRDIG! :) Har därför suttit och ritat celler hela morgonen för att försäkra mig om det. Och snart skall jag slira iväg efter mamma till hennes jobb, sen blir det träning. Idag hade jag tänkt att cirkelträning för armar med drop sets skulle sitta fint, hoppas mamma tycker det också! ;) Det har varit grymt flyt med träningen denna vecka så ribban skall sättas ännu lite högre nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar