onsdag 18 maj 2011

bodyattack & new tattoo

Tvingade med min stackars mamma på Bodyattck idag, bara för att se om hon skulle överleva. Det gjorde hon. Och jävligt duktiga var hon, jag också för den delen ;) Luftkonditioneringen dog efter ungefär halva passet så alla började lida av syrebrist, luften blev helt klibbig av svett och golvet blev halt. Helt seriöst, har aldrig sett något liknande. Det var typ tropisk miljö. Jävligt skönt att få glida ut därifrån efteråt iaf!

Sedan for jag till Emilia som gjorde min 6 och snyggaste tatuering. Efter många om och men de närmaste dagarna beslutade jag mig ändå för att den skulle få vara på revbenen, inte armen som jag först tänkte. Och jag blev så jävla nöjd, ångrar inte mitt val för en sekund. Jag älskar de. Nu kan jag vara en relativt lycklig kvinna pga det här några dagar framför :):):)

1 kommentar: