onsdag 17 november 2010

Mitt liv är inte så intressant just nu så jag har inte så mycket att dela med mig av. Alla dagar ser ungefär likadana ut: Jag stiger upp, äter frukost och alla mina vitaminer, ser några avsnitt av Sex and the city, gör lite skolarbete, möjligtvis (väldigt sällan) lagar jag lunch, sen far jag till gymmet, tränar, duschar och far iväg till skolan där jag tillbringar resten av kvällen. När jag sedan kommer hem brukar jag läsa alla hundrafemtioelva bloggar jag följer och möjligtvis kolla ett avsnitt Vampire Diaries (om något nytt finns), sedan bäddar jag ner mig i min säng, i min ensamhet och läser någon bok, oftast på engelska, för att kombinera nytta med nöjje! ;) Sedan drömmer jag livliga verklighetsbaserade drömmar för att vakna upp och fundera hur det vore om det jag just drömt faktiskt skulle hända påriktigt. Sedan börjar allt om på nytt. Thats my life baby.


Hoppas det händer något maffigt och förskräckligt snart, så jag får skriva ner det hit mycket detaljerat. Typ kanske i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar