lördag 23 februari 2013

denna vecka

Har varit en bra vecka. Har tränat varje dag och det har gått suveränt, äntligen. Som jag väntat på detta, den där kicken som fattats när man varit sjuk och svag. Men nu äntligen infann sig den, och då den är där finns det inga gränser för vad man orkar. Ens psyke är det enda som stoppar en från att vara sitt bästa jag. Och just i veckan har den knappen va på off, så då jag kommit till gymmet har jag inte tänkt. Det har bara varit jag och min träning, jag och det tunga vikterna, jag och känslan av att de här orkar jag! Glädjen efter såna pass är gränslös! Länge sedan jag kört hem och haft så ont överallt och skakat så mycket men ändå haft musiken på full volym och vrålat högt ikapp med låtarna! Det är feelis det, slår vilken krogkväll och dansgolv som helst! ;) På tal om krogkväll ska jag faktiskt ut idag med brudarna, länge sen sist så det ska bli super trevligt! har införskaffat mig en snygg klänning och så har jag blivit blond igen så det gör ju inte saken sämre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar