måndag 14 januari 2013

28 days later.. inte riktigt men 25.. ändå är det för mig lite likt skräckfilmen med just det namnet. Inga köttätande zombies, men ingen träning vilket är minst lika hemskt! Imorgon får jag äntligen min efterlängtade dom ang bla.. "träna eller inte träna" och om det går som det borde är jag back on track på onsdag. Längtar ihjäl mig. Det skall jag fira genom att faktiskt åka till mitt älskade gym som jag faktiskt fortsatt besöka 2/ggr vecka men dessvärre bara för promenader på löpbandet. Vilket är just precis vad som kommer hända ikväll. :) sedan får ni ursäkta att jag är så hemlighetsfull men vissa saker vill man inte skriva ut bokstavligt i sin blogg, men ändå nämna eftersom det är viktigt och minnesvärt. Min blogg är ju trots allt min dagbok. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar