måndag 24 januari 2011

barn är bäst



Börjar seriöst fundera på att ge upp mina journalistik drömmar och bli dagis tant.. Dom här två konstverken fick jag idag på jobbet av två pojkar när vi satt tillsammans och ritade och mitt hjärta smälte fullkomligt. Den första bilden föreställer en "eld drake" och mig som ni kan se i hörnet. Draken blåser eld på mig och mitt hår brinner upp (jag är den där gula klönten), då kommer en tjockis prins och räddar mig (den svarta klönten) för han vill gifta sig med mig men draken bränner honom i rumpan så han dör och jag kan inte gifta mig me honom men jag klarar mig. Den andra bilden föreställer tjockisprinsen, som är tjock för att han äter mycket korv. Pojkarna påstod också att jag definitivt kommer gifta mig med en tjockis, och om jag någonsin glömmer bort det skall jag se på bilderna. Awww. Jag är djupt rörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar