söndag 6 juni 2010

A perfect addict

Som jag tidigare nämnt är jag helt såld på True Blood. Har ju ett ohälsosamt förhållande till fantasy filmer, speciellt såna med inslag av gamla myter och magi! Åhh, men true blood trollband ju mig dessvärre ännu mera eftersom den innehåller massa sex och vem vill nu inte se på sånt! Men som alltid när jag hittar någon ny addiction blir mitt sociala liv lidande eftersom jag alltid hittar en passlig ursäkt för att kunna spendera min lediga tid fastklistrad framför tv:n eller boken eller va de nu än är! Men låsta dörrar, fördragna gardiner och telefonen på ljudlösa ger jag alltid både heart and soul till mina beroenden. Nåväl, ju mer tid jag spenderar med true blood ju mer tvingas jag inse att den här gången är inte vampyrerna the most sexy thing i hela filmen. Så med handen på hjärta erkänner jag att jag är mest såld på Sam! Extremt sexig kar med världens mest tilldragande blick! Smälte ju helt och hållet då man såg honom i intima scener med en servitris. Så het.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar