tisdag 2 oktober 2012

Imorse somnade jag faktiskt om, tro det eller ej men fastän jag jobbat kvällsskift eller inte jobbat alls som nu senaste tiden så stiger jag alltid upp samtidigt som c. och sålänge han fixar sig lagar jag alltid frukost. Underbar flickvän, jag vet. Kan räkna på händerna de gånger under detta gånga år som jag inte stigit upp, eller somnat om för den delen. Men idag efter c. hade pyst iväg sa det bara *klick* och så somnade jag om och, sov riktigt pinsamt länge. Sedan har jag letat jobb och utbildningar. Finns en hel spännande djungel där ute. Hittat några intressant alternativ som jag skall utforska närmare i veckan! :) Nu skall jag hoppa in i Audin (som jag får ha på obestämd tid eftersom jag är ofrivilligt separerad från min bil) och plocka upp min hurtiga mamma, vi skall träna tillsammans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar