måndag 31 augusti 2009

.. and im back!

Kass uppdatering från min sida, jag vet. men har faktiskt varken haft tid eller ork, så är de bara ibland. På fredagen gjorde ajg som sagt ingenting och på lördagen åkte jag och Hanna iväg till Korsnäs! Super kul var de nog förutom vissa incidenter, men de glömmer vi! Så blev de ju lite mycket av de goda också vilket resulterade i att min söndag spenderades inlåst på wc:n, alltså härligt spy kalas. Min kära pappa tyckte så synd om mig så han for och köpte skorpor, blåbärssoppa och ett kanin gosedjur för att trösta mig! pappa måste tro att jag är 5 år igen! :) Senare gick han till och me med på att skjutsa mig till malax. Slänger kanske upp några bilder hit senare ikväll men resten hittar ni på; http://bilddagboken.se ---> Nancy1978
Nu ska jag pysa iväg till gymnasiet och ha biologi, efter de skall jag hälsa på min Linn som kom hem från Sverige igår! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar