måndag 18 maj 2009

tristress

Idag, får du kära läsare bara denna låt och
något att fundera på.

It feels like thunder

Wind is slowly diggin in.

It kinda makes me wonder
About the lovers that have been.
Lyin on my bed with his hands tied up
I knew it all along that it wasn't enough
'cus when I gotta taste of you
I found somethin I can sink my teeth into

[Chorus]
It's the hurt that never heals
It's the deepest cut you feel
It's the thing in you that feeds
The animal in me

It's the darker side of lust
It's the other side of us
It's the thing in you that feeds
The animal in me
The animal in me

~ Mötley Crue!

Eller okej, jag kan väl skriva lite då jag ändå börja på..
Idag trodde jag att jag sku dö, en maskin på gymmet föll ner på mig.. jag blev nästan platt, fick världens sjukaste blåmärke men överlevde. Såde annars så går de mesta jag gör också åt skogen. Om de finns en gud så hatar han mig. Det enda som sprider ljus just nu är med varje misslyckad dag som går närmar de sig långsamt helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar